Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Kiedy sponsoring staje się reklamą

22 marca 2003 | Prawo | AG

Rozmowa z Tomaszem Michalikiem, doradcą podatkowym w spółce Ernst & Young

Kiedy sponsoring staje się reklamą

Czy dla celów VAT sponsoring należy traktować jak usługę? Pojęcie to w ogóle nie występuje w ustawie.

TOMASZ MICHALIK: Przyczyna jest prosta: umowy sponsorskie nie są w żaden szczególny sposób określone. Przez sponsoring rozumie się wiele różnych działań i czynności świadczonych na rzecz innego podmiotu. Umowy sponsoringu nie są jednak nazwane w żadnych...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 2880

Spis treści

Fotoreportaż

Zamów abonament