Smak koncertowej kuchni
Smak koncertowej kuchni
FOT. ANDRZEJ WIKTOR
JACEK CIEŚLAK
Publikacja felietonów Stanisława Tyma na łamach "Rzeczpospolitej" i nieustająca trasa recitalowa po całej Polsce, a wcześniej polskie występy Metalliki, AC/DC, Pat Metheny, Boba Dylana, Patti Smith, The Cure, Massive Attack - to wszystko plon pracy Andrzeja Marca, popularnego polskiego agenta koncertowego, właściciela firmy Andrzej Marzec Concerts.
Agentem Stanisława Tyma jest już 7 lat. Zajmuje się wszystkimi jego obowiązkami, poza Teatrem Powszechnym - scenariuszami, występami, publikacjami w "Rzeczpospolitej".
Praca z Tymem to prawdziwa przyjemność, bo jest w każdym calu zawodowcem. Nie ma między nami żadnej gry, bo są bowiem artyści, którzy nie tylko grają na scenie, ale i w relacjach z menedżerem, co jest moim zdaniem zachowaniem nieprofesjonalnym - mówi Marzec.
Współpraca ze scenarzystą "Misia" to także przyczyna osobistej satysfakcji.
Z opowieści i anegdot pana Stanisława dowiaduję się o historii kultury polskiej, inteligencji, jest on też moim "korepetytorem" języka polskiego - konkluduje szef AMC. - To dzięki niemu oduczyłem się m. in. mówić: "i to by było na tyle"....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta