Jeśli się sprzedać, to w grupie
Jeśli się sprzedać, to w grupie
- Wpływy reklamowe stacji radiowych
- Najczęściej słuchane ogólnopolskie stacje radiowe
ANITA BŁASZCZAK
- Główny problem to dostępność atrakcyjnych rozgłośni i niepewność co do przepisów regulujących rynek radiowy - twierdzą przedstawiciele funduszy inwestycyjnych zainteresowanych polskimi stacjami radiowymi. Tymczasem nadawcy, którzy nie mają jeszcze inwestora, liczą przede wszystkim na pozyskanie partnera do większych projektów medialnych.
- Dopóki nie zostaną określone przepisy antykoncentracyjne, trudno mówić o inwestycjach - stwierdza Piotr Kędra z funduszu Advent International, udziałowca holdingu Eurozet, do którego należą m.in. Radio Zet i Radiostacja. Jak wyjaśnia, plany rozwoju ogranicza niepewność co do tego, czy dana stacja będzie miała szansę na przedłużenie koncesji. Takie zagrożenie wynikało z zapisów poprzedniego projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, które ograniczały inwestycje ogólnopolskich stacji w lokalne rozgłośnie.
Choć
...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta