Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Jeśli się sprzedać, to w grupie

17 października 2003 | Ekonomia | AB

Media Radiowy biznes przed zmianami

Jeśli się sprzedać, to w grupie

  • Wpływy reklamowe stacji radiowych
  • Najczęściej słuchane ogólnopolskie stacje radiowe

    ANITA BŁASZCZAK

    - Główny problem to dostępność atrakcyjnych rozgłośni i niepewność co do przepisów regulujących rynek radiowy - twierdzą przedstawiciele funduszy inwestycyjnych zainteresowanych polskimi stacjami radiowymi. Tymczasem nadawcy, którzy nie mają jeszcze inwestora, liczą przede wszystkim na pozyskanie partnera do większych projektów medialnych.

    - Dopóki nie zostaną określone przepisy antykoncentracyjne, trudno mówić o inwestycjach - stwierdza Piotr Kędra z funduszu Advent International, udziałowca holdingu Eurozet, do którego należą m.in. Radio Zet i Radiostacja. Jak wyjaśnia, plany rozwoju ogranicza niepewność co do tego, czy dana stacja będzie miała szansę na przedłużenie koncesji. Takie zagrożenie wynikało z zapisów poprzedniego projektu nowelizacji ustawy o radiofonii i telewizji, które ograniczały inwestycje ogólnopolskich stacji w lokalne rozgłośnie.

    Choć

  • ...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3054

Spis treści

Konflikt na Bliskim Wschodzie

Zamów abonament