Na sportowo; Bezpiecznie i aktywnie
Prezentacja mojego Auta Volvo S60
Na sportowo
Volvo wyraźnie kieruje się ku odbiorcom poszukującym sportowych aut. W zeszłym roku marka wprowadziła 300-konne odmiany S60 R i V70 R, w tym zwinne niczym sportowe coupe S40 i V50. Teraz nadszedł czas na modernizację całej serii S60, V70 i XC70.
Zmodernizowane Volvo S60 z roku modelowego 2005 można rozpoznać po nowych reflektorach, z przezroczystymi osłonami wykonanymi z poliwęglanu winylu i ciśnieniowych spryskiwaczach zamiast wycieraczek (w wersji z biksenonami). Atrapa chłodnicy ma delikatniejsze krawędzie. Powyższe zmiany wprowadzono zgodnie z nowymi przepisami dotyczącymi bezpieczeństwa pieszych. Powiększono otwór znajdujący się w spojlerze, polepszając chłodzenie silnika. Wloty powietrza są czarne, a klosze tylnych świateł przezroczyste.
Podwozie
W modelach S60, V70 i XC70 można zamówić amortyzatory o zmiennej charakterystyce tłumienia (za 7400 zł) , nazwane przez Volvo: Four-C. Takie zawieszenie wzięto z S60 R i V70 R, jednak w odróżnieniu od "erek" ma ono dwa ustawienia: komfortowe i sportowe (volvo R mają też bardzo "twarde" ustawienie na tor wyścigowy). Naciśnięcie guzika na desce rozdzielczej powoduje zmianę trybu pracy amortyzatorów. Tryb sportowy wyraźnie utwardza amortyzatory, zwiększając tym samym...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta