Motowiadomości; Ceny samochodów używanych segmentu C
Motowiadomości
Auta w kinie
Firmy samochodowe dążą coraz bardziej, zamiast zwykłej reklamy, do zapewnienia kariery filmowej swym produktom, które niby niepostrzeżenie "wchodzą" do danego scenariusza, a potem dzielą sławę z gwiazdami z Hollywood. Taka praktyka (po angielsku product placement) stała się nieodłączną częścią strategii informacyjnej - twierdzi Tim Miksche z centrali Audi w Ingolstadt. Jednym z najświeższych przykładów jest produkowany właśnie Audi RSG do roli w futurystycznym filmie policyjnym, którego akcja odbywa się w 2035 r. Detektyw Spooner (Will Smith) walczy z buntem robotów, korzystając ze specjalnego radiowozu z kołami w kształcie piłek. Gdy gwiazdor na filmie prowadzi jakiś najnowszy model danego pojazdu, to jest to właśnie product placement. Samochód jest produktem bardzo lubianym przez twórców obrazu, bo każdy pasjonat rozpozna model - twierdzi prof. Iris Ramem z uczelni marketingu w Nertingen. Wynajęcie samochodu do filmu jest tak kosztowne, że najprościej jest zaplanować jego udział w scenariuszu filmu telewizyjnego. W filmach przeznaczonych dla kin warunki nie są tak ostre i product placement jest bardziej popularny. Np. BMW Z3...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta