Klient ma wiedzieć, co kupuje
26 marca 2005 | Prawo | SW
PRAWO KONSUMENCKIE Instrukcja w języku polskim Klient ma wiedzieć, co kupuje Sprzedawane w Polsce urządzenia muszą być opatrzone informacją w języku polskim, m.in. na temat producenta. Powinna też być do nich dołączona instrukcja po polsku. Przekonał się o tym przedsiębiorca z Katowic, któremu z powodu braku odpowiednich oznaczeń wycofano z obrotu towar o wartości ok. 60 tys. zł.
Firma Monell Computer Systems sprzedaje komputery, ale również ich części składowe (np....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta