TP SA: klienci zmieniają taryfę
W końcu maja 1,25 mln klientów Telekomunikacji Polskiej korzystało z planu taryfowego tanie wieczory i weekendy, który od 1 marca jest podstawową ofertą TP dla klientów indywidualnych. Jak ujawnił wczoraj dziennikarzom Leszek Paczyński, dyrektor działu usługi dla domu w TP, od marca co miesiąc plan zdobywa po ok. 300 tys. nowych klientów, którzy w większości rezygnują z planu standardowego. W ocenie dyrektora do końca roku liczba użytkowników tego planu może wzrosnąć do 3,75 mln. TP obsługuje 11,35 mln łączy telefonicznych, z czego 8,61 mln należy do klientów indywidualnych. • W maju Telekomunikacja Polska rozwiązała umowy o pracę z 1471 pracownikami. Zwolnienia te (tzw. dobrowolne odejścia za dodatkowym odszkodowaniem) to część przeprowadzanej w spółce redukcji zatrudnienia, która w tym roku ma objąć w sumie do 2845 osób.
t.św.