Puma to nie tylko marka
01 czerwca 2005 | Ekonomia | AB
ROZMOWA Jochen Zeitz Puma to nie tylko marka prezes i dyrektor wykonawczy Pumy (c) RAFAŁ GUZ Jednym z celów pańskiej wizyty w Polsce jest poszerzenie wiedzy na temat potencjału polskiego rynku. Jak pan go ocenia?
Od początku działalności odnosimy w Polsce duże sukcesy, nasza spółka od kilku lat notuje dwucyfrowy wzrost rocznej sprzedaży. Liczymy, że w najbliższych latach...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta