Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Reklama pod nadzorem

27 czerwca 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MEDIA Reklama pod nadzorem Agencje nie wierzą firmom, które oceniają efekty ich pracy. Chcą, aby powstał kodeks regulujący tę działalność.

Audyt mediowy, popularny od kilku lat na zachodzie Europy, u nas dopiero startuje. Z usług firm, które pomagają ocenić i zwiększyć efektywność wydatków reklamowych w mediach, do niedawna korzystały głównie międzynarodowe koncerny współpracujące z zachodnimi audytorami. Sytuacja zmieniła się w ubiegłym roku, gdy pojawiły się pierwsze krajowe firmy audytu mediowego. Działają od kilku miesięcy, ale już wywołały poruszenie wśród agencji i domów mediowych.

- Było kilka przypadków, że audyt został przeprowadzony w mało przejrzysty sposób, budząc ogromne wątpliwości. Domy mediowe zrzeszone w naszym stowarzyszeniu zwróciły się z prośbą, by uporządkować ten rynek - wyjaśnia Iwona Dynowska ze Stowarzyszenia Agencji Reklamowych. Sposobem ma być stworzenie zasad Dobrych Praktyk. Przygotowuje je stowarzyszenie wspólnie z...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3569

Spis treści
Zamów abonament