Wódkę sprzedaje się coraz lepiej
Remy Cointreau poinformowała w komunikacie, że dzięki temu sojuszowi strategicznemu CEDC będzie miała wieczystą i wyłączną licencję na produkcję, marketing i sprzedaż wódek Bols, Soplica i Niagara w Polsce oraz w Rosji. Zyska też wyłączne prawo do importu i dystrybucji w Polsce marek z portfela Remy Cointreau: Remy Martin, Cointreau, likierów Bolsa, szampana Piper-Heidsieck oraz Metaxy. Francuska firma liczy, że sprzedaż jej produktów w naszym kraju...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta