Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Stare, ale z gwarancją

08 lipca 2005 | Dobra firma | a.mac

NOWEGO FIATA SEICENTO MOŻNA KUPIĆ JUŻ ZA 22,7 TYS. ZŁ, ALE CZASAMI LEPIEJ WYBRAĆ SAMOCHÓD UŻYWANY Stare, ale z gwarancją Pracownik, który ma służbowy samochód, może okazać się skuteczniejszy w pracy. Na ogół wystarczy mu tani nowy samochód, ale może być też używany. Wybór tych ostatnich jest bardzo duży

Gdy kupujemy samochód nowy, a więc w idealnym stanie, sami możemy wybrać dodatkowe wyposażenie. Niestety, na tym lista zalet się kończy, a zaczyna spis wad. Przede wszystkim natychmiast po wyjeździe z salonu wartość naszego auta spada. Ponadto najtańsze samochody mają zazwyczaj skromne wyposażenie i nawet za dopłatą nie można go wzbogacić. Trzecia wada to skromny wybór tanich modeli. W ofercie wszystkich czterdziestu marek dostępnych w Polsce można znaleźć tylko sześć samochodów w cenie poniżej 30 tys. zł.

Małe, oszczędne i bez VAT

Od końca lat 90. niezmiennie najtańszym nowym samochodem pozostaje fiat seicento. Można go kupić już za 22,7 tys. zł w wersji fresh. Seicento zdecydowanie dystansuje konkurentów, bo następny w tej grupie fiat panda kosztuje prawie 28 tys. zł. W podobnej cenie oferowane są: dacia logan, daewoo matiz i jego nowsza wersja, czyli chevrolet spark. Najdroższym samochodem, zamykającym grupę małych, kosztujących do 30 tys. zł, jest kia picanto - trzeba za nią zapłacić prawie 29,9 tys. zł.

Warto pamiętać, że jeszcze do końca...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3579

Spis treści

Ekonomia

Alitalia redukuje straty
Ambra kupuje akcje TiM
Apetyty na kredyty
Budżet Portugalii znowelizowany
Bumar ułoży tory na Filipinach
CLiF: możliwa ugoda ze skarbem państwa
Coraz częściej surfujemy w domu
Dobra passa funduszy
Dokąd pójdzie Hankook
EBC: wzrost będzie mniejszy
Enterprise Investors przejął Gamet
Euro po 4,12 złotego
Fala wzrostu wygasa
Funt traci po eksplozjach w Londynie
Gaz de France - 4,5 mld EUR z oferty publicznej
Gazprom - Shell na Sachalinie II
Heineken: browar w Rosji
Inwestorzy sprzedawali akcje
Inwestycje w Kompanii Węglowej
JC Decaux: grzywna
Japońskie rezerwy wyższe
Jest pierwszy partner
Jukos: udziały do zwrotu
Komentarz giełdowy
Korekta po zwyżkach
Logany z Maroka
Mała wiedza w Polsce
Nadzieja w eksporcie
Nadzór nad grupami finansowymi
Najbardziej tracili ubezpieczyciele
Nie musimy latać do Warszawy
Niedociągnięcia w telekomunikacji
Niezagrożone prognozy przychodów i zysku
Niższa akcyza pomoże
Nowy samolot Fischer Air
Obiecująco, ale nie bez ryzyka
Oszczędzanie obejmie też inwestycje
Partnerstwo Gazprom - Nowatek
PepsiCo skuszone serkami
Peugeot usuwa usterki
Pierwsze biuro z zagranicy
Plan przyjęcia euro pod koniec lipca
Potrzebne nowe prawo
Program bardzo skrócony
Przymiarka do wejścia na giełdę
Płacimy coraz więcej
Rafinerie w USA pracują pełną parą
Rosja: prywatyzacyjna amnestia
Spółka Air Liquide-Siewierstal
Strajk w Poznańskich Zakładach Taboru Kolejowego
Szybki, ale ryzykowny wzrost
Tekstylia z Chin - monitoring importu
TeliaSonera: oferta w Norwegii
To ważna inwestycja
Toyota się zastanowi nad inwestycją w Polsce
Trudne rozmowy o zwolnieniach
Udziałowca Ery poznamy w sierpniu
Udziały Slovak Airlines na sprzedaż
Volkswagen: inwestycja w Poznaniu
Większy CTL Logistics
Wkrótce krótka lista zainteresowanych
Wydarzenia dnia
Węgry ograniczą deficyt
Zbyt mało biopaliw
Zgoda dla Société Généralé
Zniszczyć konkurencję podwyżką
Zamów abonament