Stare, ale z gwarancją
Gdy kupujemy samochód nowy, a więc w idealnym stanie, sami możemy wybrać dodatkowe wyposażenie. Niestety, na tym lista zalet się kończy, a zaczyna spis wad. Przede wszystkim natychmiast po wyjeździe z salonu wartość naszego auta spada. Ponadto najtańsze samochody mają zazwyczaj skromne wyposażenie i nawet za dopłatą nie można go wzbogacić. Trzecia wada to skromny wybór tanich modeli. W ofercie wszystkich czterdziestu marek dostępnych w Polsce można znaleźć tylko sześć samochodów w cenie poniżej 30 tys. zł.
Małe, oszczędne i bez VATOd końca lat 90. niezmiennie najtańszym nowym samochodem pozostaje fiat seicento. Można go kupić już za 22,7 tys. zł w wersji fresh. Seicento zdecydowanie dystansuje konkurentów, bo następny w tej grupie fiat panda kosztuje prawie 28 tys. zł. W podobnej cenie oferowane są: dacia logan, daewoo matiz i jego nowsza wersja, czyli chevrolet spark. Najdroższym samochodem, zamykającym grupę małych, kosztujących do 30 tys. zł, jest kia picanto - trzeba za nią zapłacić prawie 29,9 tys. zł.
Warto pamiętać, że jeszcze do końca...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta