E-mail i telefon w czasie urlopu
Latem pracownicy biorą urlopy. Najmniejsze firmy czasami w ogóle są zamykane na kilka tygodni, zwłaszcza jeżeli nie mogą liczyć w tym czasie na klientów. Żadna firma nie powinna jednak zupełnie zamilknąć i z każdą powinien być jakiś kontakt.
Jest nas mniejJeżeli w firmie jest więcej niż jedna linia telefoniczna, ale bez centrali, to nie ma wyboru - trzeba postawić telefony obok siebie, aby mogły być odbierane. Tam, gdzie jest centralka, ale pracownik znajdujący się zazwyczaj pod konkretnym numerem telefonu jest na urlopie, trzeba ustawić transfer tego połączenia na inny numer wewnętrzny. Dzięki temu będą odpowiadały wszystkie firmowe linie telefoniczne. Gorzej, jeżeli brakuje obsługi przy telefonie z faksem, który jest normalnie uruchamiany przez operatora. Jeżeli chcemy zachować ten system, to nie mamy wyboru, musimy posadzić kogoś przy aparacie lub przenieść aparat - ale z linią telefoniczną - na inne biurko.
Przed urlopowymi wyjazdami dobrze jest ustalić zasady korzystania przez pracowników z firmowych komórek (zwłaszcza jeżeli wyjeżdżają za granicę) oraz zasady kontaktowania się w czasie urlopu. Na skrzynkach pocztowych wyjeżdżających administrator powinien skonfigurować...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta