Bonnier Business poprawi wyniki
Bonnier Business Polska, wydawca "Pulsu Biznesu", chce w tym roku zwiększyć zysk netto do 4,5 mln zł przy 50 mln zł przychodów ze sprzedaży. W ubiegłym roku wydawnictwo miało 45 mln zł przychodów i 1,5 mln zł zysku netto. Do momentu uzyskania rentowności Bonnier Business Polska zainwestowała w dziennik 20 mln dolarów. Jak zapowiada Waldemar Tevnell, prezes spółki, w najbliższych miesiącach wydawca zwiększy znacząco wydatki na marketing, w tym na reklamy w radiu i telewizji. Celem jest osiągnięcie w I półroczu 2006 r. sprzedaży na poziomie 30 tys. egz. (obecnie oscyluje ona wokół 25 tys. egz.). W najbliższym czasie "Puls Biznesu" uruchomi kolejny cykliczny projekt pod nazwą Giganci Europy Centralnej.
serwis Media & Marketing Polska, a.b.