Walka o popularność marki
Polskie meble słyną na świecie z wysokiej jakości. Można je kupić niemal w każdym kraju zjednoczonej Europy, jeżeli nie pod szyldem własnym, to pod marką zagranicznego dystrybutora. I to jest największa bolączka rodzimych producentów: nieznajomość polskiej marki. Receptą na tę nieznajomość ma być zupełnie nowa marka POLSKIE MEBLE - POTWIERDZONA JAKOŚĆ. Kampania promocyjna znaku rozpoczęła się na poznańskich targach MEBLE. Dlaczego? Bo według specjalistów z branży najlepszym sposobem na wypracowanie marki, zwłaszcza jeśli chodzi o relacje producent - handel, są właśnie targi.
Targi sukcesuDuże imprezy wystawiennicze mają same zalety. Zwłaszcza dla nowych na rynku firm, które dopiero chcą się pokazać i zaistnieć. To dlatego, że na targach ludzie z branży spotykają się osobiście. Można twarzą w twarz porozmawiać z kontrahentami, bliżej ich poznać, zachęcić do dalszej współpracy.
- Targi to idealne miejsce dla kogoś kto chce wejść dopiero na...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta