Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Walka o popularność marki

07 listopada 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | HK JS
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MARKETING Przepis na sukces w branży meblowej Walka o popularność marki Targi meblarskie to dla producentów z branży najlepsze miejsce, aby zaistnieć na rynku. Ale sam przyjazd na targi nie wystarczy, potrzebna jest jeszcze strategia Targi MTP Meble 2005. Dla meblarzy najważniejszy jest dobry marketing (c) MTP Wręczanie nagród na targach MTP Meble 2005. Na zdjęciu od lewej: Jacek Twaróg, Adam Krzanowski, Bogusław Zalewski (c) OIGPM

Polskie meble słyną na świecie z wysokiej jakości. Można je kupić niemal w każdym kraju zjednoczonej Europy, jeżeli nie pod szyldem własnym, to pod marką zagranicznego dystrybutora. I to jest największa bolączka rodzimych producentów: nieznajomość polskiej marki. Receptą na tę nieznajomość ma być zupełnie nowa marka POLSKIE MEBLE - POTWIERDZONA JAKOŚĆ. Kampania promocyjna znaku rozpoczęła się na poznańskich targach MEBLE. Dlaczego? Bo według specjalistów z branży najlepszym sposobem na wypracowanie marki, zwłaszcza jeśli chodzi o relacje producent - handel, są właśnie targi.

Targi sukcesu

Duże imprezy wystawiennicze mają same zalety. Zwłaszcza dla nowych na rynku firm, które dopiero chcą się pokazać i zaistnieć. To dlatego, że na targach ludzie z branży spotykają się osobiście. Można twarzą w twarz porozmawiać z kontrahentami, bliżej ich poznać, zachęcić do dalszej współpracy.

- Targi to idealne miejsce dla kogoś kto chce wejść dopiero na...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3681

Spis treści
Zamów abonament