Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Na dobroci można zyskać

07 listopada 2005 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

ODPOWIEDZIALNOŚĆ SPOŁECZNA FIRM Na dobroci można zyskać Nivea, Wedel i Winiary - te firmy kojarzą się Polakom z największym zaangażowaniem w sprawy środowiska, w którym działają.

Agencja reklamowa Young & Rubicam Brands wspólnie z firmą doradczą GoodBrand & Co zbadała w Polsce i Wielkiej Brytanii, w jakiej mierze akcje społeczne wpływają na wizerunek firm, marek i instytucji charytatywnych. Wspólnie opracowały sposób liczenia "kapitału społecznego", jaki zdobywają dzięki temu przedsiębiorstwa.

Blisko klienta

Najlepiej oceniane są marki znane od lat, towarzyszące w codziennym życiu, z którymi klienci czują się związani emocjonalnie. W Polsce na czele listy, oprócz instytucji charytatywnych, znalazły się Nivea, Wedel i Winiary. Z kolei w Wielkiej Brytanii: Tesco, Boots, The Body Shop. Jim Williams z Young & Rubicam tłumaczy brytyjskie wyniki popularnością tych marek wśród Brytyjczyków, ale również ich akcjami społecznymi: Tesco organizuje popularną w tym kraju akcję "Komputer dla...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3681

Spis treści
Zamów abonament