Na dobroci można zyskać
Agencja reklamowa Young & Rubicam Brands wspólnie z firmą doradczą GoodBrand & Co zbadała w Polsce i Wielkiej Brytanii, w jakiej mierze akcje społeczne wpływają na wizerunek firm, marek i instytucji charytatywnych. Wspólnie opracowały sposób liczenia "kapitału społecznego", jaki zdobywają dzięki temu przedsiębiorstwa.
Blisko klientaNajlepiej oceniane są marki znane od lat, towarzyszące w codziennym życiu, z którymi klienci czują się związani emocjonalnie. W Polsce na czele listy, oprócz instytucji charytatywnych, znalazły się Nivea, Wedel i Winiary. Z kolei w Wielkiej Brytanii: Tesco, Boots, The Body Shop. Jim Williams z Young & Rubicam tłumaczy brytyjskie wyniki popularnością tych marek wśród Brytyjczyków, ale również ich akcjami społecznymi: Tesco organizuje popularną w tym kraju akcję "Komputer dla...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta