Wielkie koncerny rozczarowały
07 listopada 2005 | Ekonomia | AB
ROZMOWA Dean Sanders z GoodBrand&Co Wielkie koncerny rozczarowały Rz: Czy modne ostatnio hasło społecznej odpowiedzialności firm (z ang. - CSR) nie jest wymyślone tylko po to, żeby zwiększyć zyski?
Dean Sanders: To bardzo delikatna sprawa. Są ludzie, którzy uważają, że każdy, kto chce robić pieniądze, jest nieetyczny. Ja w to nie wierzę. Jest wiele osób, które codziennie chodzą do pracy, bo chcą zarobić...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta