By podbić światowe rynki
Potrzebna jest ofensywa marketingowa, która sprawi, że zwykły klient za granicą świadomie będzie szukał w sklepach mebli z Polski. Przedstawiciele branży meblarskiej mówią otwarcie, że ich wyroby nie są promowane, a w promocji polskiego eksportu raczej się o nich nie mówi. To o tyle zaskakujące, że Polska jest jednym z większych eksporterów mebli na świecie. 80 procent produkcji krajowych fabryk się eksportuje. Maciej Formanowicz, prezes Zarządu Fabryk Mebli Forte i jednocześnie prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, uważa, że o polskich meblach powinno się mówić tak jak o innych narodowych produktach znanych na świecie z najwyższej jakości. Potrzebne jest do tego...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta