Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

By podbić światowe rynki

07 listopada 2005 | Dodatek Rzeczpospolitej | HK
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

OGÓLNOPOLSKA IZBA GOSPODARCZA PRODUCENTÓW MEBLI Szansa dla polskich mebli By podbić światowe rynki Wypromować polskie meble na zachodnich rynkach może tylko silny samorząd gospodarczy, który zajmie się profesjonalnym marketingiem. Polskie meble na Zachodzie są chętnie kupowane, jednak reklamować je trzeba, bo niewielu odbiorców wie, że są robione w Polsce. Polska jest jednym z największych eksporterów mebli na świecie (c) FORTE - PROGRAM ARAMIS Promocja eksportu to jedno z głównych zadań, jakie stawia przed sobą OIGPM (c) SZYNAKA MEBLE - SYPIALNIA FIX

Potrzebna jest ofensywa marketingowa, która sprawi, że zwykły klient za granicą świadomie będzie szukał w sklepach mebli z Polski. Przedstawiciele branży meblarskiej mówią otwarcie, że ich wyroby nie są promowane, a w promocji polskiego eksportu raczej się o nich nie mówi. To o tyle zaskakujące, że Polska jest jednym z większych eksporterów mebli na świecie. 80 procent produkcji krajowych fabryk się eksportuje. Maciej Formanowicz, prezes Zarządu Fabryk Mebli Forte i jednocześnie prezes Ogólnopolskiej Izby Gospodarczej Producentów Mebli, uważa, że o polskich meblach powinno się mówić tak jak o innych narodowych produktach znanych na świecie z najwyższej jakości. Potrzebne jest do tego...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3681

Spis treści
Zamów abonament