Wielkie wyzwanie
TOMASZ KAZIMIEROWSKI: Zacząłem pracować 15 lat temu, w marketingu w branży FMCG w Nestle i Pepsi. W 1996 roku przeszedłem do Citibanku, wtedy gdy bank planował wejście na rynek usług detalicznych. Zaproponowano mi, bym pokierował tym wejściem. Przez cztery lata wprowadzałem wszystkie produkty w Citi, które teraz są dostępne dla indywidualnych odbiorców, m.in. karty kredytowe czy bankowość na telefon. Potem pracowałem w Canal Plus, gdzie chodziło o zwiększenie udziału w rynku przez tę platformę. Udało się tego dokonać w ciągu roku. Potem z kilkoma kolegami stworzyliśmy bank Inteligo, włożyłem w ten projekt pewne oszczędności, mnóstwo pracy no i udało...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta