Kosmetyki chętnie kupujemy u konsultantów
09 lutego 2006 | Ekonomia | AB
HANDEL Kosmetyki chętnie kupujemy u konsultantów Ponad dwa miliardy złotych wydaliśmy w zeszłym roku na zakupy od przedstawicieli firm sprzedaży bezpośredniej - Na świecie planujemy co roku 5 - 10 proc. wzrostu sprzedaży. W Polsce, zgodnie z założeniami, ten wzrost powinien wynieść co najmniej 10 proc. - zapowiada Robert af Jochnick (z prawej), współzałożyciel i prezes rady nadzorczej szwedzkiej grupy Oriflame. Edyta Kurek (z lewej), dyrektor generalna Oriflame Poland, chciałaby w najbliższych latach zwiększyć, z 90 tys. do 250 tys., liczbę konsultantów sprzedających kosmetyki firmy. (c) JAKUB OSTAŁOWSKI
Większość tej kwoty trafiła do producentów kosmetyków z dwoma światowymi koncernami - Avon i Oriflame - na czele
- W 2005 r. zanotowaliśmy w Polsce rekordowe przychody ze sprzedaży - podkreślali...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta