Telefon zaufania to nie donos
Linia jest bezpłatna i anonimowa. Pracownik dzwoni na podany numer. Telefon odbiera konsultant, który jest przeszkolony i wie, jak radzić sobie ze sprawami zgłaszanymi przez pracowników. Pyta, na czym polegało nadużycie, czy są jego świadkowie, dowody. Rozmowy są nagrywane. Ich zapisy zbiera specjalnie zorganizowany i przygotowany do tego dział etyki. Czasem obsługę linii przedsiębiorstwa zlecają firmom doradczym. - Firmy otrzymują od nas raporty podsumowujące otrzymane zgłoszenia nieprawidłowości. Nasi eksperci opisują, z jakim problemem zadzwonił pracownik. Jeśli jest to sprawa niecierpiąca zwłoki (na przykład istnieje zagrożenie czyjegoś zdrowia czy podejrzenie, iż można zapobiec...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta