Ciekawy rynek za Pirenejami
Wejście na rynek związane jest nie tylko z koniecznością przeprowadzenia szczegółowej analizy planowanego przedsięwzięcia pod kątem ekonomicznym i marketingowym. Istotny jest też wybór odpowiedniej formy działalności i współpracy z miejscowymi kontrahentami i klientami.
Przedsiębiorca powinien przede wszystkim odpowiedzieć sobie na pytanie, czy realizacja jego zamierzeń wymaga dokonania inwestycji bezpośredniej. Przy braku doświadczenia w kontaktach handlowych z hiszpańskimi partnerami i nikłej znajomości miejscowego rynku lepszym rozwiązaniem może okazać się współpraca z miejscowym dystrybutorem lub agentem, który wypromuje nasz produkt i znajdzie odbiorców.
W spółce z o.o.Polacy zainteresowani uruchomieniem działalności gospodarczej w Hiszpanii mają do wyboru kilka form prawnych, praktycznie takich samych, jakie przewiduje polski kodeks spółek handlowych. Największą popularnością, podobnie zresztą jak w Polsce, cieszy się odpowiednik spółki z o.o. Założycielami hiszpańskiej spółki z o.o. może być jedna albo kilka osób fizycznych lub prawnych.
Pierwszym krokiem do powołania takiej...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta