Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyścigi wydawców

06 lipca 2006 | Ekonomia | AB
źródło: Nieznane

MEDIA 27 procent Polaków szuka informacji sportowych w prasie Wyścigi wydawców Jesienią zadebiutują dwa nowe sportowe kanały TV. Wcześniej pojawi się nowy kwartalnik. A plotka głosi, że Axel Springer Polska pracuje nad nową gazetą sportową

Nic dziwnego, bo w tej dekadzie sport jest jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku mediów i rozrywki.

Ponad 75 godzin tygodniowo transmisji i retransmisji oraz 10 godzin informacji - tak wyglądają plany publicznej Telewizji Polskiej, która we wrześniu chce uruchomić kanał sportowy. TVP Sport, według wstępnych wyliczeń, będzie kosztował w tym roku ok. 15 mln zł, a w przyszłym 20 - 25 mln. Planowane koszty mogą się zwiększyć, jeśli konkurencja wymusi na TVP dodatkowe wydatki na reklamę.

To jest możliwe, gdyż szykuje się prawdziwa inwestycyjna rozgrywka w telewizyjnym sporcie. Jesienią ma też zadebiutować nowy kanał tematyczny Grupy ITI, właściciela warszawskiej Legii. Kanał sportowy ma być jedną z atrakcji oferty nowej platformy cyfrowej, którą przygotowuje ITI Neovision. Przed kilkoma miesiącami ITI wykupiła za ok. 13 mln euro prawa do transmisji Ligi...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3882

Spis treści
Zamów abonament