Wyścigi wydawców
Nic dziwnego, bo w tej dekadzie sport jest jednym z najszybciej rosnących segmentów rynku mediów i rozrywki.
Ponad 75 godzin tygodniowo transmisji i retransmisji oraz 10 godzin informacji - tak wyglądają plany publicznej Telewizji Polskiej, która we wrześniu chce uruchomić kanał sportowy. TVP Sport, według wstępnych wyliczeń, będzie kosztował w tym roku ok. 15 mln zł, a w przyszłym 20 - 25 mln. Planowane koszty mogą się zwiększyć, jeśli konkurencja wymusi na TVP dodatkowe wydatki na reklamę.
To jest możliwe, gdyż szykuje się prawdziwa inwestycyjna rozgrywka w telewizyjnym sporcie. Jesienią ma też zadebiutować nowy kanał tematyczny Grupy ITI, właściciela warszawskiej Legii. Kanał sportowy ma być jedną z atrakcji oferty nowej platformy cyfrowej, którą przygotowuje ITI Neovision. Przed kilkoma miesiącami ITI wykupiła za ok. 13 mln euro prawa do transmisji Ligi...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta