Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

UNICEF I BARCELONA

06 lipca 2006 | Sport | WM

W SKRÓCIE UNICEF I BARCELONA

FC Barcelona prowadzi rozmowy z Funduszem Narodów Zjednoczonych na rzecz Dzieci (UNICEF) na temat umieszczenia na koszulkach piłkarzy loga tej organizacji. Barcelona jest jedynym klubem europejskiej czołówki, który nie ma i nie chce mieć na koszulkach reklamy jakiejkolwiek firmy. Prezes Joan Laporta uznał, że lepiej będzie promować działalność dobroczynną lub humanitarną.

w.m.
Brak okładki

Wydanie: 3882

Spis treści
Zamów abonament