Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Domy mediowe walczą o klientów

23 września 2006 | Ekonomia | Ne
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

PROMOCJA Polskie wydatki na reklamę wzrosną w 2007 roku o ponad 10 procent Domy mediowe walczą o klientów Duże firmy już zaczynają planować przyszłoroczne wydatki reklamowe. Większość tych pieniędzy przejdzie przez ręce domów mediowych, które w walce o obsługę kampanii reklamowych klientów same inwestują w reklamy.

Pojawiające się na billboardach i w gazetach słowo "Tterres" przez kilka ostatnich tygodni intrygowało mieszkańców największych polskich miast. W ten sposób promował się dom mediowy MediaCom. Jeden z jego konkurentów Initiative Media reklamuje się hasłem "Inżynieria genetyczna w reklamie". To pierwsze tak duże kampanie promocyjne przed sezonem jesiennym, gdy część firm...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 3949

Spis treści
Zamów abonament