Biznes odpowiedzialny nie znaczy dobrotliwy
Społeczna odpowiedzialność biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR) jest pojęciem mało znanym w Polsce. Często myli się ją z akcjami charytatywnymi, które tak naprawdę nie mają nic wspólnego z poprawą sytuacji rynkowej firmy. A CRS ma na nią znaczący wpływ. Dlaczego? Eksperci zarządzania twierdzą, że pozwala spojrzeć klientom, pracownikom, zewnętrznym współpracownikom (np. dostawcom towarów) na firmę - organizację pozytywnie wpływającą na otoczenie, w którym działa. Organizację, która wywiera wpływ na ludzi w niej zatrudnionych, na społeczność lokalną, na środowisko naturalne....
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta