Słodycze i hamburgery na cenzurowanym
14 grudnia 2006 | Styl życia | BG
ODŻYWIANIE Czy w Wielkiej Brytanii reklamy niezdrowego jedzenia przestaną towarzyszyć programom dla najmłodszych widzów? Słodycze i hamburgery na cenzurowanym Telewizja brytyjska zamierza przejść na dietę! Dzieci nie zobaczą już tłustego hamburgera ani czekoladek w przerwie swojej ulubionej kreskówki
W przyszłym roku widzowie w wieku poniżej 16 lat nie obejrzą już reklam z jedzeniem typu fast food i słodyczy....
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta