Kupujemy mądrze i z przyjemnością
Ponad połowa Polaków uważa, że odróżnia prawdę zawartą w reklamach i informacjach o produktach od przesady – wynika z najnowszych badań UOKiK, do których dotarła "Rz"
Z badań Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że dla dwóch trzecich Polaków cena jest wciąż najważniejsza przy zakupach. Ale sprawdzają ją nawet ci, którzy nie kierują się nią przy kupowaniu. Połowa kupujących robi to odruchowo i prawie zawsze. Kolejnych 30 procent – często. Choć staramy się w sklepach być rozsądni i ok. 77 proc. z nas planuje zakupy, to co druga osoba przyznaje, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta