Kupujemy mądrze i z przyjemnością
27 czerwca 2007 | Ekonomia | Aleksandra Fandrejewska
RYNEK Badania konsumenckie UOKiK Kupujemy mądrze i z przyjemnością Ponad połowa Polaków uważa, że odróżnia prawdę zawartą w reklamach i informacjach o produktach od przesady - wynika z najnowszych badań UOKiK, do których dotarła "Rz"
Z badań Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów wynika, że dla dwóch trzecich Polaków cena jest wciąż najważniejsza przy zakupach. Ale sprawdzają ją nawet ci, którzy nie kierują się nią przy kupowaniu. Połowa...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta