Nadawcy walczyć będą na biznes i informacje
Nadawcy walczyć będą na biznes i informacje
Najpierw zacznie działać biznesowy kanał TVN CNBC Biznes, potem pierwsze zmiany pojawią się w ramówce polsatowskiej stacji TV Biznes, a publiczna TVP 3 zmieni nazwę na TVP Info. W efekcie po wakacjach polskiemu widzowi coraz łatwiej będzie trafić w telewizji na program informacyjny lub gospodarczy.
Aby przegonić konkurencję, nadawcy inwestują w najnowszy sprzęt i specjalistów – zamawiają wozy transmisyjne i podkupują znanych prezenterów. Bo choć kanały informacyjne mają stosunkowo niewielki udział w rynku (oglądalność TVN 24 w czerwcu wynosi 2,95 proc., gdy TVN ok. 16 proc.), stają się prestiżowymi wizytówkami stacji.
Jesienna gorączka
TVN rozgrzewkę przed rywalizacją o biznesowe newsy z konkurencją zacznie...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta