Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Nadawcy walczyć będą na biznes i informacje

09 sierpnia 2007 | Ekonomia i rynek | ML

Nadawcy walczyć będą na biznes i informacje

Najpierw zacznie działać biznesowy kanał TVN CNBC Biznes, potem pierwsze zmiany pojawią się w ramówce polsatowskiej stacji TV Biznes, a publiczna TVP 3 zmieni nazwę na TVP Info. W efekcie po wakacjach polskiemu widzowi coraz łatwiej będzie trafić w telewizji na program informacyjny lub gospodarczy.

Aby przegonić konkurencję, nadawcy inwestują w najnowszy sprzęt i specjalistów – zamawiają wozy transmisyjne i podkupują znanych prezenterów. Bo choć kanały informacyjne mają stosunkowo niewielki udział w rynku (oglądalność TVN 24 w czerwcu wynosi 2,95 proc., gdy TVN ok. 16 proc.), stają się prestiżowymi wizytówkami stacji.

Jesienna gorączka

TVN rozgrzewkę przed rywalizacją o biznesowe newsy z konkurencją zacznie...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4281

Spis treści
Zamów abonament