Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Druga młodość starych marek

09 sierpnia 2007 | Styl życia | Lidia Pańków
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane
źródło: Nieznane

MODA Druga młodość starych marek Szacowne angielskie marki o niemal dwustuletniej historii tworzą nowy wizerunek. Tradycja to towar‚ który - umiejętnie spreparowany - jest gwarancją sukcesu

"To‚ co dziś w modzie się liczy‚ to wypadkowa francuskiego couture i brytyjskiego krawiectwa" - mawia Vivienne Westwood‚ największy żyjący autorytet w dziedzinie historii stroju. Od lat systematycznie bada kroje i konstrukcje ubiorów zebranych w londyńskim Muzeum Victorii i Alberta. I twierdzi‚ że tylko dzięki temu się rozwija. "Spoglądając w przeszłość‚ zaczynasz dostrzegać standardy doskonałości (...). Próbując naśladować tę technikę‚ ćwiczysz własną" - przekonuje uhonorowana Orderem Imperium Brytyjskiego 66-letnia projektantka‚ była żona Malcolma MacLarena. Nawiązanie do dawnego angielskiego wzornictwa opatrzonego rozpoznawalną nazwą to dziś gotowy patent na sukces.

Jeździec na okularach

Od dekady drugą szumną młodość przeżywa Burberry, który w zeszłym roku obchodził 150-lecie. W urodzinowej linii Icon Collections (kolekcja ikon marki) motywy Burberry zostały użyte w nowy sposób. Klamra "D" ściągająca rękaw płaszcza pojawiła się jako wzór...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 4281

Spis treści
Zamów abonament