Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

adw. Stanisław Rymar

08 sierpnia 2007 | Prawo co dnia

A {grey} 64">[prezes [Soft Return]Naczelnej Rady Adwokackiej

Jestem świadomy, że adwokatów czeka zwiększanie ilości informacji, jakich udzielają o sobie potencjalnym klientom. Wyjście do klienta jest bowiem potrzebne. Sama renoma i tradycja to teraz za mało. Część zmian już wprowadziliśmy w kodeksie etyki adwokackiej. Prawdopodobnie czeka nas również umożliwienie kancelariom podawania informacji np. o specjalizacjach, liczbie prawników. Jednak mam nadzieję, że nigdy nie będzie wprowadzona typowa reklama. Cieszy mnie natomiast konkluzja raportuo niemożliwości, w świetle prawa europejskiego, ustalenia maksymalnych cen usług prawniczych. Pomysł ich wprowadzenia jestbowiem absurdem. ?

Brak okładki

Wydanie: 4280

Spis treści
Zamów abonament