Potrzebni fachowcy od wizerunku
Potrzebni fachowcy od wizerunku
Wydawałoby się, że w czasach wzrostu gospodarczego towary i usługi same się sprzedają, a fachowcy od promocji raczej się nie przemęczają. Natomiast kiedy dla firm nadchodzą gorsze chwile, muszą brać się do pracy. Praktyka wskazuje jednak na coś zupełnie przeciwnego. Firmy w czasach dekoniunktury szukają oszczędności i w pierwszym odruchu pozbywają się tych pracowników, bez których, ich zdaniem, łatwo się obejść. Wtedy to pracę tracą, zbędni na pierwszy rzut oka, ludzie od tworzenia dobrego wizerunku, komunikacji i promocji.
Dziś praca dla PRowców jest. Z danych specjalistycznego wortalu www.proto.pl wynika, że wzrost ofert dla nich można wręcz uznać za rekordowy. Tylko w lipcu przybyło ponad 140 zupełnie nowych ofert.
Najbardziej poszukiwani są specjaliści, ale znacząco wzrosła też liczba ofert na stanowiska menedżerskie i...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta