Potrzebni fachowcy od wizerunku
Wydawałoby się, że w czasach wzrostu gospodarczego towary i usługi same się sprzedają, a fachowcy od promocji raczej się nie przemęczają. Natomiast kiedy dla firm nadchodzą gorsze chwile, muszą brać się do pracy. Praktyka wskazuje jednak na coś zupełnie przeciwnego. Firmy w czasach dekoniunktury szukają oszczędności i w pierwszym odruchu pozbywają się tych pracowników, bez których, ich zdaniem, łatwo się obejść. Wtedy to pracę tracą, zbędni na pierwszy rzut oka, ludzie od tworzenia dobrego wizerunku, komunikacji i promocji.
Dziś praca dla PR-owców jest. Z danych specjalistycznego wortalu www.proto.pl wynika, że...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta