Pozytywne skojarzenia
14 sierpnia 2007 | Ekonomia | Aleksandra Fandrejewska
MARKETING Dobra opinia w cenie Pozytywne skojarzenia Polskie przedsiębiorstwa, gdy chcą poprawić swój wizerunek, najczęściej tworzą stronę internetową oraz reklamują się w mediach. Tylko nieliczne decydują się na sponsoring czy działalność dobroczynną.
Połowa wszystkich polskich firm ma stronę internetową, ale tylko 5 proc. przesyła swoim klientom specjalny serwis informacyjny. Z badania, jakie dla "Rz" przeprowadziła GfK Polonia, wynika, że stronę WWW...
Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta