Telewizja Puls zmienia skórę
Od niedzieli Puls startuje z nową ramówką. Będzie konkurować z TVN i Polsatem w informacjach i rozrywce
– Chcemy stworzyć telewizję rodzinną z dużą ilością rozrywki i informacji – zapowiada Farrell Meisel, prezes TV Puls z ramienia medialnego giganta News Corp., który ma w stacji 35 proc. udziałów. Nowa ramówka Pulsu rusza w niedzielę wraz ze zmienionym czerwonym logo stacji. Zdaniem zarządu, telewizja powinna być rentowna w połowie 2009 r.
Należący do oo. franciszkanów TV Puls zaczyna rywalizację z TVN i Polsatem przede wszystkim w sferze informacji. W niedzielę o 19.30 ruszy program...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta