Mazda będzie gonić japońskich konkurentów
2 proc. rynku i 12 – 15 salonów sprzedaży to plany na pierwszy rok działalności wracającej do Polski marki Mazda
Od 2005 roku Mazda nie miała w Polsce przedstawicielstwa. Działała za to, z sukcesami, w każdym innym europejskim kraju, wliczając w to Albanię i Białoruś. W Polsce auta sprzedawali jedynie indywidualni importerzy, ale taka prowizorka się kończy. Mazda Motor Europe ogłosiła, że od przyszłego roku będzie miała w Polsce przedstawiciela.
James Muir, dyrektor generalny Mazdy na Europę, uważa, że nadszedł najodpowiedniejszy czas na pojawienie się firmy w Polsce. – Poprawia się sytuacja gospodarcza,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta