Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Punktualność i dobry serwis

26 lutego 2008 | Ekonomia | Danuta Walewska
Jackowi Kseniowi, szefowi rady nadzorczej PLL LOT, jest przykro, że LOT łatwo oddaje innym przewoźnikom porty regionalne, gdzie rynek rozwija się najszybciej
źródło: Rzeczpospolita
Jackowi Kseniowi, szefowi rady nadzorczej PLL LOT, jest przykro, że LOT łatwo oddaje innym przewoźnikom porty regionalne, gdzie rynek rozwija się najszybciej

Z Jackiem Kseniem, szefem rady nadzorczej PLL LOT rozmawia Danuta Walewska

W najbliższy czwartek ma się odbyć pierwsze posiedzenie nowej rady nadzorczej PLL LOT. Może na nim dojść do zmian kadrowych.

Rz: Dlaczego zgodził się pan kandydować na stanowisko szefa rady nadzorczej LOT?

Jacek Kseń: Zaproponował mi to minister skarbu. Sądziłem, że mogę się przydać, chociażby ze względu na wiedzę z zakresu finansów i doświadczenie w zarządzaniu dużymi spółkami.

Jakie linie najchętniej pan wybiera podczas swoich podróży?

LOT albo któregoś z innych przewoźników Star Alliance. Nie dlatego, że uważam je za najlepsze, ale ponieważ latam z Poznania, nie mam innego wyjścia. I jest mi przykro, że LOT łatwo oddaje innym przewoźnikom porty regionalne, gdzie rynek rozwija się najszybciej.

LOT może i poleciałby z Poznania do Paryża, gdyby znalazł tam pasażerów i miał odpowiednie samoloty...

A w bieżącym roku samolotów ubędzie z winy Boeinga. Przy tym LOT musi zwrócić embraery, które miał w leasingu. W takiej sytuacji można wynająć samolot z załogą, ale na to muszą wyrazić zgodę...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum
Brak okładki

Wydanie: 7949

Spis treści

Ekonomia

Akcjonariusze ZAT za giełdą
Axa wydaje najwięcej
Bankowe wątpliwości premiera Tuska
Barometr „Rz” koniunktury gospodarczej
Bieda grozi polskim dzieciom
Biedronka z nową siecią chce podbić rynek supermarketów
Black Point idzie na giełdę
Brakuje pracowników
Budapeszt broni forinta
COM 40 w Stanach Zjednoczonych
Chętni na ZT Lublin
Cytat dnia
Dębica planuje 90 mln zysku
EFT: elektrownia w Bośni
Ekolodzy nie chcą nowych spalarni śmieci
Energiczny CEZ
Finansista z pasją
Gotowe są plany eksploatacji legnickiego węgla
HSW bez porozumienia
Ile kosztuje nowy bank
Kalendarium gospodarcze
Klienci Pekao bez dostępu do kont
Komentarz giełdowy
Konsumpcja napędza gospodarkę
LICZBA DNIA: 11,8 proc. mniej zamówień
LOT-u sny o potędze
Lepiej poczekać i zrobić to dobrze
Lojalność klienta jest ciągle w cenie
MPP Świecie: zainwestuje 100 mln euro
Makro otwiera stacje paliw
Marek Trawiński szefem rady nadzorczej KGHM
Nasza-klasa będzie bogata
Niewielki wzrost na giełdzie
Nowa moneta 2 euro
Nowych szefów największej polskiej firmy gazowniczej czekają trudne decyzje
Odważne zmiany w KRUS mogą pozbawić PSL elektoratu
Orlen pod presją ministra
PGNiG inwestuje w Libii
PSL za wyższą składką
Państwo sprzeda resztę TP SA
Porozmawiamy poważnie o reformie KRUS
Powolna wymiana prezesów
Punktualność i dobry serwis
Rada Polityki Pieniężnej pod presją rynku
Recesja może być głęboka
Rekordowe obroty
Rekordowe statki i parniki
Rekordowy wynik polskich hoteli
Resort skarbu przekaże samorządom PKS
Rząd chce zatrzymać na rynku pracy połowę piećdziesięciolatków
Samoloty bardziej spóźnione
Sprzeczne przewidywania cen mieszkań
Spółka na złożu Surgil
Stopy pójdą w górę, złoty zyskuje
Szybka decyzja czasem się opłaca
TVN chce, aby Bruksela przyjrzała się finansom TVP
Tusk namawia Rostowskiego do zniesienia podatku Belki
Utrzymują się wysokie ceny ropy
Visa chce wejść na giełdę
W Kompanii Węglowej zarabia się najlepiej
Wadliwe silniki – winny dostawca
Wciąż spada sprzedaż amerykańskich domów
Wojas – prospekt zatwierdzony
Wydatki na e-reklamę
Zielone światło w USA
Ścieżka do niższych podatków
Zamów abonament