Axa wydaje najwięcej
Trzykrotny wzrost wydatków na reklamę. Ponad 172 mln zł przeznaczyły na reklamę polis komunikacyjnych w ubiegłym roku firmy ubezpieczeniowe
Najwięcej na reklamę ubezpieczeń komunikacyjnych wydała w ubiegłym roku Axa Ubezpieczenia. W sumie przeznaczyła na ten cel 56 mln złotych. Drugie miejsce zajął Link4, trzecie Liberty Mutual. W sumie wydatki wyniosły 172,1 mln złotych, czyli aż 2,8 razy więcej niż rok wcześniej (ceny brutto, nie uwzględniają rabatów i reklamy w Internecie oraz niestandardowych form reklamy) – wynika z podsumowania firmy Expert Monitor.
– Głównymi sprawcami wzrostu wydatków na reklamę w tej branży były firmy oferujące ubezpieczenia w systemie direct...
Archiwum to wszystkie treści publikowane w "Rzeczpospolitej" od 1993 roku.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum