Cena zbyt silnej marki szefa
Aż dla 86 proc. Polaków firma to jej prezes. Powszechnie znany menedżer to atut spółki, ale może być powodem kłopotów, gdy się okaże, że ma poważne problemy osobiste
Akcjonariusze spółek notowanych na warszawskiej giełdzie kilkakrotnie już się boleśnie przekonali, ile jest wart wizerunek znanego szefa giełdowej firmy. Ostatnie doniesienia o młodzieńczej współpracy Leszka Czarneckiego z SB sprawiły, że akcje jego spółek (Getin Holdingu, LC Corp i Noble Banku) mocno straciły na wartości. ...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta