Broker zmieni się w Grupę RMF
Z końcem sierpnia w miejsce Brokera FM powstanie Grupa RMF – mówi „Rz” Marek Dworak, prezes spółki Broker FM
Rz: Jak I kwartał wyglądał pod względem wpływów z reklam w RMF i jak prognozuje pan ten rok na rynku reklamy?
Marek Dworak: W I kwartale nasze wpływy były wyższe niż rok wcześniej. Jeżeli chodzi o wpływy reklamowe, to w samym RMF były nieco niższe. Faktycznie widać jednak, że niektórzy klienci ograniczają budżety reklamowe i trzeba o nie bardziej walczyć. Trudno powiedzieć, jak będzie to wyglądało w dalszej części roku. Obniżki cen w telewizji mocno wpływają na pozostałą część rynku – według mnie kryzys skończy się wtedy, gdy znowu będą poprzepełniane bloki reklamowe w telewizji. Taką sytuację mieliśmy już w
2002 roku. Nasze wyniki słuchalności, dzięki którym oderwaliśmy się od peletonu i przekroczyliśmy 10,5 mln słuchaczy dziennie, powodują, że może łatwiej nam przekonywać klientów, że radio słuchane w samochodzie czy w...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta