Wykolejone drogi
Dworzec Wschodni przejdzie lifting, Centralny zostanie umyty. Nie będzie drugiej linii metra. Praga zostanie bez obiecanych tras. Obwodnica ekspresowa powstanie w kawałku
Obsługa Euro 2012 musi być oparta na transporcie publicznym – tak zaleca UEFA. Większość kibiców powinna dojechać w pobliże Stadionu Narodowego komunikacją. Działacze przewidują, że ostatni odcinek (np. z Dw. Centralnego przez most Poniatowskiego) przejdziemy na piechotę. Tymczasem inwestycje komunikacyjne zostały w Warszawie poważnie okrojone.
Bez drugiej linii metra
Najpierw była rezygnacja ekipy prezydent miasta Hanny Gronkiewicz-Waltz z budowy na Euro 2012 drugiej linii metra obok Stadionu Narodowego (między rondem Daszyńskiego i Dw. Wileńskim). Po fiasku przygotowanego przez Metro Warszawskie pierwszego przetargu, drugi toczy się niezależnie od przygotowań do mistrzostw.
1,5 mld zł wydadzą Tramwaje Warszawskie na 186 nowych niskopodłogowych składów
I nie jest lepiej: przegrane koncerny zaskarżyły wyniki, a od...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta