Mniej pieniędzy w domach mediowych
Tylko dwa domy mediowe w I półroczu obsłużyły budżety swoich klientów warte powyżej 1 mld zł
Powodem jest oczywiście kryzys na reklamowym rynku. W ubiegłym roku w tym samym czasie takie domy były w rankingu ZenithOptimedia cztery. W tegorocznym pod względem wielkości kampanii reklamowych prowadzi dom mediowy Mediaedge:cia z obrotami wynoszącymi 1,14 mld zł, kolejne są ZenithOptimedia (1,09 mld zł) i Starcom (897,84 mln zł).
ZenithOptimedia wyliczył obroty domów opierając się na danych IAB, Izby...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta