Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Mniej pieniędzy w domach mediowych

07 października 2009 | Ekonomia | Magdalena Lemańska
Obroty domów mediowych W I póŁ. 2009
źródło: Rzeczpospolita
Obroty domów mediowych W I póŁ. 2009

Tylko dwa domy mediowe w I półroczu obsłużyły budżety swoich klientów warte powyżej 1 mld zł

Powodem jest oczywiście kryzys na reklamowym rynku. W ubiegłym roku w tym samym czasie takie domy były w rankingu ZenithOptimedia cztery. W tegorocznym pod względem wielkości kampanii reklamowych prowadzi dom mediowy Mediaedge:cia z obrotami wynoszącymi 1,14 mld zł, kolejne są ZenithOptimedia (1,09 mld zł) i Starcom (897,84 mln zł).

ZenithOptimedia wyliczył obroty domów opierając się na danych IAB, Izby...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8441

Spis treści

Pierwsza strona

Zamów abonament