Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Dobre marki rosną i w kryzysie

30 kwietnia 2009 | Ekonomia | Anita Błaszczak
Czołówka listy to nowe technologie i znane od lat symbole. Mimo kariery marek IT znane od lat i umiejętnie wspierane marki Coca-Coli czy McDonald’s też rosną w cenę.
źródło: Rzeczpospolita
Czołówka listy to nowe technologie i znane od lat symbole. Mimo kariery marek IT znane od lat i umiejętnie wspierane marki Coca-Coli czy McDonald’s też rosną w cenę.

Google, Microsoft i Coca-Cola to najdroższe marki Świata. Google po raz trzeci otworzył listę 100 najdroższych brandów, wartych łącznie 1,9 bln dol.

Wartość marki najpopularniejszej w świecie wyszukiwarki internetowej przekroczyła już psychologiczną granicę 100 miliardów dolarów – wynika z tegorocznej czwartej już edycji BrandZ Top 100, rankingu 100 najcenniejszych globalnych marek, którą przygotowuje firma badawcza Millward Brown Optimor.

Szybki rozwój biznesu koncernu Google (któremu nie przeszkodziły spory związane z ochroną praw autorskich w sieci) sprawił, że jego marka w ciągu roku urosła o 16 proc., zostawiając w tyle pozostałych rywali z branży. W tym Microsoft, który awansował w tym roku na drugie miejsce, podnosząc swą wartość o 8 proc.

28 proc. o tyle w 2008 r. wzrosła wartość najszybciej drożejących globalnych marek sieci...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8306

Spis treści
Zamów abonament