Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Wyszukiwarki pozostaną motorem reklamy w sieci

06 sierpnia 2010 | Ekonomia | ML
Reklama internetowa. W tym roku na świecie  najbardziej wzrosną wydatki  na reklamę w wyszukiwarkach  (o prawie 16 proc.). Słabiej, choć także w dwucyfrowym  tempie, będzie się zwiększać  rynek reklamy graficznej.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama internetowa. W tym roku na świecie najbardziej wzrosną wydatki na reklamę w wyszukiwarkach (o prawie 16 proc.). Słabiej, choć także w dwucyfrowym tempie, będzie się zwiększać rynek reklamy graficznej.

Za dwa lata udział reklamy internetowej w całym torcie reklamowym na świecie zwiększy się z niecałych 13 proc. na koniec ubiegłego roku do 17,1 proc.

Globalny rynek reklamy w sieci będzie wtedy wart już 82,7 mld dol. – prognozuje sieć domów mediowych Zenith Optimedia Group (ZOG).

Wzrost zapewni rynkowi głównie szybko rosnąca i stanowiąca gros wpływów reklama w wyszukiwarkach (w tym roku firmy wydadzą...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 8693

Spis treści
Zamów abonament