Kurierska żyła złota: paczki z towarami z sieci
Liczba paczek z towarami kupionymi w Internecie stanowi coraz większy udział wśród przesyłek dostarczanych przez firmy kurierskie
Grzegorz Urban, dyrektor marketingu UPS Polska, ocenia, że w ciągu ostatnich dwóch lat wolumen przesyłek nadawanych przez sklepy internetowe za pośrednictwem UPS Polska wzrósł o około 50 proc. – Jest to bardzo przyszłościowy kierunek. Liczba sklepów internetowych będzie rosła, gdyż tę formę zakupów Polacy wybierają bardzo chętnie – mówi Urban.
W przypadku DHL Express Poland tylko w ub.r. liczba obsługiwanych małych sklepów internetowych zwiększyła się aż...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta