Złowić pracodawcę na Facebooku
Billboard z własną reklamą czy życiorys w postaci filmu wideo może pomóc w zdobyciu wymarzonej pracy
– Co jakiś czas otrzymujemy aplikację w formie protokołu z przesłuchania, kartkę pocztową z pozdrowieniami i zapisanym linkiem do strony internetowej z CV czy zgłoszenia przesłane w formie komiksu i gazety. Takie CV na pewno zwracają uwagę rekrutera, szczególnie jeśli poszukiwana jest osoba na stanowisko kreatywne, wymagające niestandardowego myślenia – mówi Tatiana Matwijów, menedżer ds. HR w grupie marketingowej Euro RSCG Poland.
CV od Misi
Zarówno w firmach, jak i w działach związanych z marketingiem, reklamą, mediami czy też modą niebanalne CV to wręcz wymóg. Jak jednak twierdzą rekruterzy, na co dzień nieszablonowe sposoby na prezentację CV czy dotarcie do pracodawcy są na razie rzadkością. Najczęściej sięgają po nie młode i niedoświadczone osoby, których aplikacja mogłaby łatwo zginąć wśród setek podobnych zgłoszeń. – Ostatnio otrzymałem CV z podpisem „Misia". Rozbawiło mnie to do...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta