Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

GM i Opel nie podzieliły świata między swoje marki

14 września 2011 | Ekonomia | Danuta Walewska
autor zdjęcia: Radek Pasterski
źródło: Fotorzepa

Mamy pomysł na wykorzystanie fabryki w Gliwicach. Ale nasze małe auto będzie produkowane w Niemczech, w Eisenach – mówi prezes GM Europe, Nick Reilly

Rz: Dwa dni temu powiedział pan, że General Motors nie sprzeda Opla przynajmniej przez dziesięć lat. Jak dzisiaj wygląda sytuacja firmy, za której wyprowadzenie z kryzysu jest pan odpowiedzialny?

Nick Reilly: Opel zwiększa udział rynkowy i tak jak to obiecałem w styczniu, rok 2011 zakończymy zyskiem, pod warunkiem że nie uwzględnimy w tym wyniku kosztów restrukturyzacji. Kondycja Opla jest coraz lepsza, stale także rośnie wykorzystanie mocy produkcyjnych. Praktycznie nie mamy już rezerw w fabrykach.

Ale w tej chwili fabryka Opla w Gliwicach, mimo że tak często chwalona, nie jest w pełni wykorzystana.

Zgoda, ale to...

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9030

Spis treści
Zamów abonament