Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Firmy internetowe regulują reklamę

14 września 2011 | Ekonomia | ML
Reklama w sieci. Reklama internetowa to najszybciej rosnący rodzaj reklamy w Polsce i na świecie. Wszędzie branża stara się teraz stworzyć dla niej standardy.
źródło: Rzeczpospolita
Reklama w sieci. Reklama internetowa to najszybciej rosnący rodzaj reklamy w Polsce i na świecie. Wszędzie branża stara się teraz stworzyć dla niej standardy.

Przedsiębiorcy skupieni w organizacji IAB Polska przyjęli europejskie zasady dotyczące tzw. reklamy behawioralnej i pracują nad kolejnymi standardami dla promocji w sieci

Internet rozwija się w zawrotnym tempie, więc IAB Polska, organizacja skupiająca przedsiębiorstwa działające w branży internetowej, już pracuje nad stworzeniem nowych standardów dla reklamy graficznej – tej wykorzystującej nowoczesne rozwiązania (czyli tzw. rich media, które są interaktywne, np. wciągają odbiorcę do gry). – Takie formaty reklam są ciężkie....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Brak okładki

Wydanie: 9030

Spis treści
Zamów abonament