Konsumenci w Polsce spokojnie czekają na kryzys
Gospodarka We wrześniu poprawiły się nastroje konsumentów. Mniej niż trzy lata temu jesteśmy podatni na doniesienia o kryzysie
Chociaż wśród rodzimych konsumentów wciąż jest więcej pesymistów niż optymistów, to nastroje na koniec września są lepsze niż w sierpniu. Tak wynika z badania GUS i takie dane uzyskała firma badawcza GfK Polonia.
– Nastroje konsumenckie we wrześniu się poprawiły. Mniej niż w sierpniu obawiamy się o kondycję materialną rodziny, ale też o perspektywy gospodarcze kraju – przyznaje Maciej Siejewicz z GfK Polonia. Zwraca uwagę, że ankietowani łatwiej wystawiają gorsze niż pozytywne oceny. – A to oznacza, że tym razem,...
Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.
Ponad milion tekstów w jednym miejscu.
Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"
ZamówUnikalna oferta