Używamy plików cookies, by ułatwić korzystanie z naszych serwisów.
Jeśli nie chcesz, by pliki cookies były zapisywane na Twoim dysku zmień ustawienia swojej przeglądarki.

Szukaj w:
[x]
Prawo
[x]
Ekonomia i biznes
[x]
Informacje i opinie
ZAAWANSOWANE

Znów mam cel

19 października 2011 | Sport | Janusz Pindera
Adam Małysz (z prawej) i jego pilot Rafał Marton. To on będzie prowadził Małysza przez bezdroża i piaski Ameryki Południowej
autor zdjęcia: Piotr Nowak
źródło: Fotorzepa
Adam Małysz (z prawej) i jego pilot Rafał Marton. To on będzie prowadził Małysza przez bezdroża i piaski Ameryki Południowej

Adam Małysz o Rajdzie Dakar i o tym, czego jeszcze chce od życia

Rz: Wciąż pana pytają, co jest bardziej niebezpieczne: skoki czy rajdy terenowe?

Adam Małysz: Tak, a ja odpowiadam, że ani skoki, ani rajdy bezpieczne nie są. Choć jak sobie przypomnę, że na mamucie lądujesz, lecąc z prędkością 140 – 160 km/godz., mając jedynie kask na głowie, to dochodzę do wniosku, że to, co robię teraz, jest bezpieczniejsze. Tu chronią mnie blachy samochodu i stalowa klatka, choć to czasami jest złudne. Wydaje się, że nic ci nie grozi, i przesadzasz. Sztuką jest unikać niebezpiecznych sytuacji. Skoki uprawiałem 27 lat, można więc powiedzieć, że w tamtym fachu byłem doświadczony, a tu jestem nowicjuszem.

Prezes Apoloniusz Tajner chwalił pana umiejętności jako kierowcy. Twierdził, że ma pan siódmy zmysł do kierownicy. Przesadzał?

Nie tylko on tak mówił, ja też uważałem się za bardzo dobrego kierowcę i dopiero jak zacząłem treningi, przekonałem się, jak niewiele umiałem....

Dostęp do treści Archiwum.rp.pl jest płatny.

Archiwum Rzeczpospolitej to wygodna wyszukiwarka archiwalnych tekstów opublikowanych na łamach dziennika od 1993 roku. Unikalne źródło wiedzy o Polsce i świecie, wzbogacone o perspektywę ekonomiczną i prawną.

Ponad milion tekstów w jednym miejscu.

Zamów dostęp do pełnego Archiwum "Rzeczpospolitej"

Zamów
Unikalna oferta
Wydanie: 9060

Wydanie: 9060

Spis treści

Ekonomia

Apple: kolejny rekordowy kwartał
Barlinek wyemituje akcje
Barometr "Rz:
Biedne gminy liczą na subwencje
Bruksela daje i odbiera pieniądze na transport
Bunt przeciw rekapitalizacji
Było nieco lepiej w mikrofirmach
Chińska gospodarka na wolniejszym biegu
Coraz więcej banków w naszych komórkach
Coraz więcej kradzieży
Cytat dnia: Karel De Gucht
Dodatkowa pula unijnych dotacji na nowe e-biznesy
Firmy przestały zatrudniać pracowników
Firmy rekrutują ostrożniej
Huśtawka nastrojów
Jak jed­no­cze­śnie da­ć i nie dać euro?
Kalendarium gospodarcze
Kim są konkurenci PAK w wyścigu do kopalń?
Kolej chce sięgnąć po prywatną kasę na tory
Kolejne przejęcia możliwe
Kryzys na razie omija pojazdy dostawcze
Kurs online dla specjalisty i dla kasjerki w hipermarkecie
Kłopoty euro widoczne już w regionie
Liczba dnia: 5,2 proc. Inflacja w W. Brytanii
Mozolnie w górę
Nie ma chętnych na mieszkania
Nieformalna grupa też może dostać stypendium
Nowe uprawnienia dla gwarantów depozytów
OFE zarobiły w trzy lata prawie 15 proc.
Obawy o wyniki spółki
Otwarcie Jamału zmieni rynek
Po polisę do Internetu
Polska bardziej konkurencyjna, ale za mało innowacyjna
Polskie fabryki liderami jakości w produkcji aut
Potrzeba 10 mld zł na remonty dróg
Rewolucja w telewizji już w przyszłym roku
Różne modele doradztwa
TVN reorganizuje się tuż przed sprzedażą
W Niemczech rośnie sprzedaż samochodów
W poniedziałek pierwszy odwiert Orlenu
W skrócie
Większe nakłady na badania i rozwój
Wymarzony debiut
Zamów abonament